Faceți căutări pe acest blog

marți, 1 aprilie 2014

Colegi ?

Colegi? J




Colegi de suferinta


 

Ce poate fi mai comun decat o durere de masea? Nu imi vine nimic in cap. Si cea mai comuna durere asta este. Cat de comun vi se va parea sa vorbesc despre asta nu stiu dar imi "pacalesc" creierul ca poate imi trece durerea. Atat mie cat si tuturor celor ce se confrunta cu monstruleti de-acestia. Am stat si am incercat sa ma gandesc la altceva pana am adormit. Cand m-am trezit, speram sa imi fi trecut dar nuuuu, e acolo, pe metereze!

 

Cat de egoist este din partea mea sa spun ca "ma bucur ca am colegi de suferinta"? Poate ma vor blama dar asa cum eu simt ce simt ei, ma gandesc...poate si ei simt ce simt si eu.Poate ca exista o empatie dicolo de distante. In cazul asta, mi se pare ca ar putea foarte bine sa puna mana pe telefon si sa dea un sms daca nu pot vorbi …  :)  Rau e sa ai dureri de masele!

 

Aproape tot ce am scris mai sus e sub forma de metafora iar cine ma cunoaste cu adevarat va sti sa citeasca cuvinteledinspatelecuvintelor si printre randuri.

Noapte buna cole'! <3  :-*
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu